14 comments

  1. Tror den logoen har kommet snikende inn på de fleste!

    Jeg hadde seriøst aldri turt å gå inn i en butikk med slik logo.

  2. Verken fargene, fonten eller logoelementet gir meg dagligvarevibber.
    Enig med dere over, flyselskap. Er glad jeg ikke blir utsatt for den daglig.

  3. Eg skjønar ikkje greia med den logoen.. Og kjem neppe til å gjere det heller. Intetsigande og kjønnslaus. Den ser rett og slett litt billeg ut? Har skrive litt om det før.

  4. Rimi bruker iallefall McCann nå. Brukte Kitchen før, så da er det naturlig å tro at det er dem som står bak den nye profilen. Så logoen første gang i romjula (Rimi på Bislett). Jeg er helt enig med dere, flyselskap logo.

  5. Hei, jeg har lest nyheter på denne bloggen en stund uten å delta i diskusjonen, men føler at denne posten var verdt å bryte stillheten på. Hmm, forst og fremst, likte ikke fonten, likte ikke at det var skygge på den fonten, og til sist… like ikke hvit, rød, gul, blå sammen. Håper for deres del at de ikke har betalt noe veldig mye mer enn 100kr for den.

  6. Jeg tror reklamebyrået som har produsert nye logoen til Rimi nesten har hatt et ord i hodet når de har klekket ut denne ideen; differensierende. For det er omtrent det eneste som er positivt med denne logoen. Før kunne et blindt øye forveksle Rimi med Rema og omvendt.En ny logo gir en ny profil, men hva designerne argumenterte for når de solgte logoen til Rimi (Reitan?) det tør jeg nesten ikke å tenke på. Men jeg frykter omtrent samme innsalg på denne logoen som håndtørkerne på offentlige toaletter. Håndtørkeren tar jo vare på naturen og er veldig politisk korrekt, men kanskje ikke så tidsbesparende når man aldri blir tør? Det finnes alltid selgere som kan selge sand i Sahara, og denne gangen gikk det utover Rimi.

  7. Jeg jobber i Rimi og synes logoen er helt ok. Tror dette er noe dere «proffe» henger dere opp i for å overhode ha noe å diskutere, og kanskje håpe dere får oppdraget en gang i fremtiden

Comments are closed.